I'm not your stepping stone

(Sex Pistols- Stepping stone; http://www.youtube.com/watch?v=ZXd8qnONDIk )

Godmorgon godmorgon :D.

Eller ja, god eftermiddag ;). Har varit uppe ett tag. Började med att dra till ICA och panta en jävla massa flaskor. Lika bra att få skiten pantad eftersom jag flyttar snart (förlåt att jag skriver om det hela tiden men jag har längtat efter den dagen väldigt väldigt länge nu!) :).

Sen har jag kollat på Buffy mestadels. Snackat i telefon en del också :P. Hoppas klassen lyckades reda ut när vi börjar ;). Ska själv inte dit idag för jag pallar inte att göra ingenting ^^.

Så idag ska jag bara chilla. Fast runt fyra-tiden ska jag tvätta, något jag tycker såå mycket om att göra, ironi. Men man måste ju ;P.

Har börjat kolla danskurser också. Borde ju kunna få åtminstone EN danskurs av mamma i födelsedagspresent. Egentligen skulle jag vilja ha ett danskort så jag kan anmäla mig till fler danskurser men mamma tycker det är för dyrt. Och well, jag håller med, egentligen. När jag väl börjar jobba ska jag absolut spendera pengar på ett kort i alla fall. Dans är den enda roliga träningen. Man tränar ju alla muskler men samtidigt är det till bra musik och ja.. jag älskar ju att dansa :). 

Annars har jag ingen aning om vad jag ska önska mig i födelsedagspresent, men ja, pengar kommer ju behövas även om mamma kommer betala min hyra tills jag har tagit studenten och skaffat jobb.

15 dagar till födelsedagen.
23 dagar till flytt.

:D.


Eliza Dushku och Sarah Michelle Gellar från Buffy the vampire slayer (:.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback