I'll take my stand one last time

(Vampire Weekend- I stand corrected; http://www.youtube.com/watch?v=pJ9o5A1CalA ) <3.

Jaha. I natt sov jag asdåligt, som vanligt. Önskar mina sömnproblem kan lösa sig någon gång. Varför måste min hjärna gå på högvarv just när jag ska sova?=/.

Nåja. Vaknade rätt tidigt gjorde jag också, som om det inte var nog. Men jag är van vid det nu.

Idag har varit en väldigt ohändelserik dag, har typ bara hjälpt mamma att lyfta lite lådor som hon skulle ta till landet. Tog också en kort promenad. Det var faktiskt helt okej väder idag, i alla fall för att vara i det här landet :P.

Ikväll händer antagligen nada. Är fattig som en kyrkråtta för tillfället. Annars hade jag gärna gått ut och dansat. Men får spara det till nästa helg helt enkelt :).

Kanske bara är bra att jag är hemma ikväll, för jag drabbades nyss av en dos depression. Ingen djup sådan, och jag tänker inte berätta varför. Men man kan ju inte alltid vara glad...

Imorrn ska min projektgrupp antagligen ha provmatlagning. Måste göra en engelskaläxa som faktiskt ska lämnas in också. Men jag gör den imorgon kväll eller något. Är inte sådan som gör läxor på lördagar, hur lite jag än har att göra :P.


En bild på ett av mina favoritband The Veronicas (ja de är tvillingar och heter egentligen Jessica och Lisa Orgliasso).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback