If I don't live today, then I might be here tomorrow

(Mando Diao- If I don't live today, then I might be here tomorrow; http://www.youtube.com/watch?v=ZCLXI1YV0YU ) <333.

Blir alltid positivt påverkad av den här låten :). Och Mando Diao är ett väldigt bra band. Kommer ihåg att jag inte alls var speciellt förtjust i dem när de kom och slog igenom med Mr Moon. Men se där ändrade man sig! ;).

Igår blev jag uppvaktad av mormor och morfar. Fick en flaska champagne av morfar (!). Haha, får spara den till inflyttningsfesten i nya lägenheten ;). Fick också massor med pengar, väldigt snällt.

Tar emot allt jag kan få nu. Visserligen kommer mamma ge mig lite pengar i månaden till mat och hon betalar min hyra och sådant eftersom jag inte har ett jobb (går ju fortfarande i skolan! och det var faktiskt inte min idé att flytta så här tidigt, även om jag inte har något emot det, så de som läser som inte känner mig, döm ingenting nu).

På kvällen chillade jag bara. Somnade väldigt tidigt också, men men. Imorse när jag vaknade tog jag mig upp och började slänga massa saker som jag inte längre behöver. Packade även några fler flyttlådor. Nu är nästan allt nerpackat. Har möjligtvis några fler turer till grovsoprummet. Ska kolla med mamma vad det är kvar nu utom skrivbordet (har ett nytt som vi hittade, mitt gamla var fallfärdigt, bokstavligt talat) som ska slängas. Får ju ett ihopplock av det de och mina bröder inte behöver till nya. Plus mitt eget soffbord, för jag tycker det är ballt :D.

Inatt blev jag också bonuskusin till en liten Joel :). Min styvpappas bror som blev pappa igen alltså ^^.

Schema för veckan:

*Måndag:
08.00-14.10: Skola. Efter det hem och packa/slänga.
*Tisdag: Börjar sent, så idé till mig själv: GÖR PM'ET TILL SVENSKAN! + 14.00-17.20: Skola.
*Onsdag: 08.00-13.20: Skola (LÄS PÅ I HÄFTET TILLS DENNA GÅNG ;)).
*Torsdag: 13.20-16.20: Skola. Lämna in PM'et också! Sen Kryssningen med alla roliga människor :D:D:D
*Fredag: Kommer hem 18.00 (vilken skolkare jag är, lol). Kolla så allt är packat och klart när jag kommer hem!
*Lördag: Flytt!:D + Packa upp så mycket jag orkar/kan (vill få ordning fort :)).
*Söndag: Packa upp, montera upp allt (eller ja det får jag väl se när Janne kan men men ;)).

Det är bra att skriva upp mina note to self's här eftersom jag än så länge inte har någon kalender. Måste köpa en. Har en miljard datum jag känner att jag ska komma ihåg.

Vi hörs säkert imorgon!


Blir nog Gilmore Girls ikväll, så jag kan dregla lite över hur snygg Milo Ventimiglia är (som vanligt).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback