Harder to hear than goodbye

(Ringside- Miss you; http://www.youtube.com/watch?v=ndacv87Wh5E ) <3.

Lyckades inte hitta något liveklipp med denna låten så det fick bli en video. Men det viktigaste är låten. Ointressant (?) fakta är att en av medlemmarna i bandet är Balthazar Getty (Charmed, Brothers and Sisters, Lord of the flies). Min favoritlåt med dem är dock underbara Tired of being sorry, som Enrique Iglesias tyvärr tagit och slaktat, och fått en hit med. Inte riktigt rättvist.

I alla fall.

Idag är en sorglig dag för mig, eftersom det är exakt ett år (hur kan tiden gå så fort?!?) sedan som fantastiskt begåvade Heath Ledger hittades död. Hade det inte varit för att allt jag äger i princip är nerpackat så hade jag hedrat honom idag med att se en film med honom. Men hedrar honom via bloggen och så istället.

Vaknade astidigt idag eftersom jag somnade jättetidigt igår. Så kan det bli när man vänder lite på dygnet (suck). Men jag gick upp, och ner till tvättstugan. Tvättade nämligen igår kväll så nu var min tvätt torr och redo att tas med upp. Har även tagit en lång varm dusch (insåg att vi hade balsam kvar också, hurra, mitt hår mår mycket bättre då) samt pluggat hinduism. Alltså svarat på instuderingsfrågorna, men det är ju att plugga, så, ja. Duktig flicka man är ibland.

Börjar inte förrns 13.20 nämligen, och slutar 16.20. Tre timmars konditori. Har inte kunnat vara med hittills så får se hur det är idag :P.

Roliga saker som händer snart:

*Ikväll, firning hemma hos pappa :).
*Imorgon fyller jag år och ska ut och fira ;).
*Lördag: firas av mormor, morfar mm ^^.
*29-30 drar jag och ett gäng vänner på kryssning.
*31a flyttar jag till egen lägenhet!!!

Mycket att göra inför flytten också :). Måste börja slänga lite grejer. Ska faktiskt göra lite sånnt nu innan jag drar till plugget. Måste ju fortsätta med min duktighet!! Hahaha.


R:I.P Heath Andrew Ledger, 4/4 1979 - 22/1-2008 <3.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback