Gotta love it, you sense the sarcasm

(The Pink Spiders- Hollywood fix; http://www.youtube.com/watch?v=9ucCimTShgg ) <3

Blir för en gångs skull allra sista raden i låten, plus klippet är en liveversion, men är lite för seg för att orka sitta och leta upp studioversionen på Youtube ;).

Imorse vaknade man först av väckarklockan halv 7, men snoozade mig som vanligt en stund. Pallrade mig upp i mörkret och klädde på mig och allt annat sånnt otroligt intressant man gör på morgonen, haha.

Åkte till skolan och hade engelska som första lektion. Lektionen hade väl kunnat gå snabbare men diggar läraren som vi har på måndagar, Elisabeth, hon är ball :D.

Efter det hade jag tre timmars jävla håltimme. Det är så lagom kul att ha de håltimmarna. Som tur var har jag Danne att loda runt med. Och även Sebastian insåg vi idag. Kan ju alltid vara kul med en till. Vi störde Sandra och Camilla som skrev serveringsarbete lite och ja.. lodade runt helt enkelt ;P.

Så var det lunch. Fiskpanetter med potatis, kall sås och ärtor. Yummie! Har inte ätit det på hur länge som helst eftersom vi fick det cirka tre gånger i veckan (liten överdrift kanske men rätt nära sanningen faktiskt, haha, men man blev liksom helt utled på det) i min gamla skola.

Därefter svenska och religion, som vanligt. Fan vilka sköna lärare man har i de ämnena ;P. Dock tycker jag Christoffer är lite elak som satte religionsprov på min födelsedag men det är ju inget man kan göra ;D.

Så nu har man det + två engelskaläxor + projektarbetet att tänka på. En hel del med andra ord. Men det är bara att andas och ta itu med en sak i taget.

Efteråt gick jag, Danne, Philip, Robin och Sandra till banken för att Danne skulle fixa nånnting. Efter det drog vi alla minus Sandra till Medis för att besöka mitt och Dannes favoritcafé som var stängt :O. Pga elproblem, som det blåst idag så är det inte så förvånande faktiskt. Så vi tog Cozy istället, ett annat café.

I tunnelbanan träffade jag på Robin i min skola som är i andra gruppen, så har inte träffat honom sen juni. Jättekul att prata med honom en stund :D. 

Kom hem och nu sitter jag här med Buffy på och ska snart krypa till kojs och titta, för snart kommer två av mina absoluta favoritavsnitt, varav ett är musikal. James Marsters, Amber Benson och Anthony Stewart Head kan faktiskt sjunga väldigt bra, och Sarah Michelle Gellar är helt okej hon också.

Planer för veckan:

Tisdag: skola + fira Mercedes, brorsdotter, som fyller tre.
Onsdag: skola + läxor (GÖR DEM OCKSÅ SÅ ATT DU SLIPPER TÄNKA PÅ DET ;)).
Torsdag: Skriva på kontrakt för lägenheten + skola.
Fredag: Skola (LÄMNA IN ENGELSKALÄXAN!!)

Samt att man ska fortsätta packa ner allt. Fast jag har varit duktig så nästan ingenting är uppe nu.


Mycket Buffy på senaste tiden och här kommer ännu en bild, på James Marsters (Spike) och Sarah Michelle Gellar (Buffy). Har ändå inga intressanta bilder på mig själv att bjuda på ;).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback