Everyone gets a star

(Albert Hammond Jr- Everyone gets a star; http://www.youtube.com/watch?v=AnvTzzCz8pY ).

Tjao.

Tänkte bara blogga lite en sväng innan jag kryper i säng, börjar i för sig sent imorgon men måste fixa massa saker innan dess så.

Inatt sov jag asdåligt. Igen. Fan vad jag hatarhatarhatar mina sömnproblem. Gick fan och la mig runt 10 och jag somnade inte förrns halv 1!!! Sjukt jobbigt :/.

Så började man 8 också med varmkök. Men det gick faktiskt bra, när jag väl fått ordning på allt. Vissa ingredienser bara vägrade existera när jag letade efter dem. Elakt. Men ja jag var rätt trött. Men min och Emmas kebabpizza blev faktiskt bra, tycker jag. Bild kanske kommer någon annan dag ;).

Kom hem runt 2 eller halv 3. Hoppade in i duschen vilket var väldigt väldigt skönt :). Sen chillade jag ett tag.

Åkte till Slussen och missade typ precis tåget till Fruängen. Lagom roligt. Men det var bara att sätta sig ner och vänta på nästa. Väl framme mötte jag upp Julia och Robin. Även Jonathan och Humbert kom strax efter. Skulle nämligen äntligen ha provmatlagning, vilket tidigare helt enkelt inte hade blivit av pga massa saker. Vissa saker ska ändras men jag och Julia, som ska göra efterrrätten, gjorde väldigt bra ifrån oss, tycker jag i alla fall (A).

Så kom hem för kanske 10 minuter sen.

Detta är sista blogginlägget jag skriver från den här lägenheten. Imorgon packas nämligen min dator ner i en flyttlåda. Åker ju på kryssning imorgon-fredag och sen lördag förmiddag så är det flytt som gäller.

Så får väl se när nästa blogginlägg kommer. Möjligen söndag. Känns inte som datorn nödvändigtvis är det första jag ska få upp, haha ;P. Men jag ska verkligen packa upp så mycket som möjligt lördag/söndag så kanske kanske ;).

I slutet av april kommer Twilight på dvd. Älskade Twilight <3333. :D.


Sorry, men jag är verkligen helt Twilight-obsessed just nu (A). Jackson Rathbone, Taylor Lautner, Cam Gigandet, Robert Pattinson och Kellan Lutz på denna bild.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback