But if you sing, sing, sing, sing

(Travis- Sing; http://www.youtube.com/watch?v=G1f2M5G9KG8 ) <33333.

Checka videon. Så sjukt rolig!! Definitivt på min lista över de tio roligaste musikvideorna ever!

Dagen började tidigt. Dock inte med skola utan med att jag städade undan ännu mer grejer. Men nu är det väldigt snart klart med allting. Skönt.

Sen började skolan vid 14.00 med projektmöte. Känns som det går lite sådär med det. Hade det inte varit för att vi är sju andra i gruppen så hade det varit jävligt skönt att bara ge upp skiten.

Efter det estetisk verksamhet då jag photoshopade en Twilight-bild. Haha. Det hörde faktiskt till det vi skulle göra. Men typ ingen av oss gör riktigt vad man ska ibland (A).

Kom hem för ett tag sen och åt middag, och nu sitter jag här.

Mamma upptäckte nyss att någon (har ingen aning om vem) har satt in 5000:- på mitt konto. Vem det än är, så är det jävligt chysst att ge mig massa pengar :D.

Så nu har jag sjukt mycket pengar. Känns det som i alla fall. Haha. Men det lär behövas denna termin O_o. Ska ut med Carro och möjligen Kate (Carro frågade henne i alla fall) och köpa balklänningar, studentklänningar, skor och sådant någon dag. Och till det behöver man pengar, även om det inte behöver vara något superdyrt.

I övermorgon kryssning. I Can hardly wait!!

Nej nu borde jag plugga lite och skriva mitt PM.

Vi hörs!!!



Gillar Ashley Tisdales balklänning, här i filmen Picture This! :).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback