Always seem to put my heart on the line

(Boomkat- Runaway; http://www.youtube.com/watch?v=PqxuSPzyCXc <333)

Tyvärr inte så jättemånga som känner till Boomkat (men ni kanske känner igen sångerskan Taryn Manning? Hon är nämligen skådespelerska också.. 8 mile, Crossroads, A lot like love osv. Men det är ett bra band :P.

Så idag började skolan igen. Har inte varit där sen oktober så det var lite kul, särskilt att se dem som man inte sett på ett tag. De man umgås mest med från klassen har jag ju träffat .. men ja ni fattar ;).

Men eftersom tanterna på centralen inte ville ge mig mitt salmonellaprov så var jag avstängd från köket. Satt i biblioteket och skrev på min uppsats till projektarbetet istället. Som jag sa till min lärare Janne sen, hur kommer det sig att jag helt plötsligt kom igång? Har inte lyckats under hela höstterminen att skriva den där jävla saken och idag under fyra timmar blev jag nästan klar. Skumt. Träffade på massa lärare också när jag sprang runt mellan expeditionen och sjuksystern (som inte hade några prov men tack och lov hade Yvonne i expeditionen en del, hon hade även collegieblock, räddare i nöden alltså, haha ;)). Mårten såg glad ut över att se mig i alla fall ;P.

Kom hem. Gick iväg och postade provet typ direkt. Sen låg jag och kollade Buffy, ovanligt? Nej ;). Känns skönt att vara ledig imorrn också. Orkar nämligen inte åka till skolan för att sitta och göra ingenting i typ två timmar (har konditori). Visserligen kan man tycka att det var onödigt att jag var där idag då.. men jag ville inte få massa frånvaro redan första dagen. Morgondagen är kortare liksom. Sålänge jag sköter mig resten av terminen men det ska nog inte vara så svårt ^^.
Nej nu ska jag sluta tråka om ingenting, men vi hörs!


En kocktomte som jag inte kunde låta bli att fota i Spanien (A). Och så lite fin utsikt från balkongen ;).

/
Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback