Your humour is as black as them

(The Smiths- Miserable lie; http://www.youtube.com/watch?v=JhtQUyDMm-s ).

Hej hopp!

Nu åker jag snart, woho :D. Så lite senare idag måste jag börja packa. Ska åtminstone försöka att inte ta med mig hela garderoben. Jag har en tendens att packa för en månad när jag bara är borta några dagar :P.

Mamma ringde mig nyss för att babbla om kläder hon sett i ett skyltfönster som tydligen var "så jag". Jag är enormt trött på att hon jämt vill att jag ska ha det som finns på skyltdockorna. Ett: jag är långt ifrån lika smal (visserligen är dockorna anorexiasmala vilket jag inte alls är intresserad av att vara, men i alla fall) så kläderna ser bara hemska ut på mig :/. Två: jag tycker oftast inte det är snygga grejer. Det är som att läsa modereportage i en tidning. Sure, jag blir inspirerad, vilket är bra. Men att kopiera en hel outfit? Det tycker jag bara är fantasilöst. Plus jag brukar oftast vänta till våren och sommaren med att bli modeinfluerad. Tycker hösten och vinterns mode är så tråkigt att jag hellre går runt i mina jeans och tshirt.

Nåja. Igår kväll var jag och tog en öl i Medis med Danne, Joel och Robert. Jonna kom också lite senare. Vi hade egentligen tänkt dra till After men det var svinfullt pga fotbollsmatch.

Ska återgå till att kolla på film och packa, eventuellt. Skriver imorgon, antagligen (jag har ju blivit riktigt duktig på att blogga!).


chris02.jpg picture by amelialourdes
Kanske ska kolla på Charmed? Var ett bra tag sen nu! Holly Marie Combs, Shannen Doherty, Alyssa Milano och så Drew Fuller ;).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback