Your heart is an empty room

(Death Cab For Cutie- Your heart is an empty room; http://www.youtube.com/watch?v=3_j2D9sRaxs ).

Tjoho.

Just nu känner jag mig rätt seg, och jag ska om inte alltför lång tid till Fruängen. Ska nämligen hem till min projektledare (lärare alltså) och provmatlaga idag/ikväll. För gäster. Visserligen har vi haft försökskaniner som smakat på rätterna men jag är rätt nervös i alla fall.

Nåja. Får piggna till och bara köra, det går säkert bra :).

Igår kväll drog jag till Toxic. I garderoben stötte jag ihop med Malin och Rebecka, bl.a, som går i min skola. Sen mötte jag upp massa annat folk, Jenny, Linda, David, Elias, Emma bl.a. Vi var några stycken, och just nu orkar jag inte dra upp alla. Haha. Nåja. Drack, dansade till härliga låtar som Girls just wanna have fun, I wanna dance with somebody, Livin' on a prayer, Alla flickor, Jag ljuger så bra, Cara mia, Hey Mickey.. och.. eh.. Boten Anna (naturligtvis pekade alla på mig ^_*). Var på nostalgihumör igår, så var på det golvet helt enkelt. Lite Britney hade väl inte skadat djn?;). Gamla låtarna alltså. Circus, Womanizer mm spelas ju på andra golvet ^^. Stötte på Tove, Joel, Kelili, Elin och Andrea också och snackade med dem ett tag :).

Sen drog vi alla till Donken, runt halv 3. Där splittrades vår stora grupp och jag satte mig med Alexandra, Elin, Kelili och Tintin. Satt där och käkade (så jävla gott det är med fyllekäk, hahaha), snackade och ignorerade fylledrägg (varför ragga på Donken?:S). Kom hem runt fyra tiden och gick och la mig direkt.

Dock vaknade jag halv 8. Tack för den! UNDERBART att inte ens få sova fyra timmar. Så det är därför jag är lite trött. Men jag får skylla mig själv.

Ikväll efter provmiddagen har jag ingen aning om vad som händer. Får väl se. Denna dag är så jävla kommersiell så jag vet inte om jag pallar med den (japp, jag är bitter singel, jag erkänner det! Men är det inte speciellare att få presenter när det inte är "krav" på det? Eller? Det tycker i alla fall jag..).

För att inte vara helt hjärtlös så bjuder jag på mina favoritpar från mina favoritserier (de är några stycken ;)):


Ivan Sergei, Rose McGowan (Charmed), David Boreanaz, Sarah Michelle Gellar (Buffy), David Schwimmer, Jennifer Aniston (Friends), Adam Brody, Rachel Bilson (The OC), Eric Szmanda, Jorja Fox (CSI), Patrick Dempsey, Ellen Pompeo (Grey's Anatomy), Alexis Bledel, Milo Ventimiglia (Gilmore Girls), Teri Hatcher, James Denton (Desperate Housewives), Topher Grace, Laura Prepon (That '70s Show), Leighton Meester, Ed Westwick (Gossip Girl), James Lafferty, Bethany Joy Galeotti (One Tree Hill), John Corbett, Sarah Jessica Parker (Sex and the city), Freddy Rodriguez, America Ferrera (Ugly Betty), Nicholas D'Agosto och Hayden Panettiere (Heroes).


Min dagliga Twilight-dos behövs! Älskar denna bild på Kristen Stewart och Robert Pattinson :).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback