You took advantage of my trust in you

(The Who- I can see for miles; http://www.youtube.com/watch?gl=US&v=H4BBQMjbX3c ).

Tja tja.

Idag har jag haft en relativt händelselös dag.

Förutom att jag kom lite lite lite försent. Haha. Jag satt och läste och sen märkte jag att jag borde ha fått för 10 minuter sedan (A). Så är det när jag är i min Twilight-värld, håller nämligen på med Breaking Dawn för fullt. DEN ÄR SJUKT JÄVLA BRA! Nerverna är på helspänn typ hela tiden, underbart!

 Hade bara skola från 13.40 till 17-tiden någon gång. Var i kallköket och gjorde krutonger, typ.

Så nu ska jag nog tillbaka till Breaking Dawn med Gossip Girl i bakgrunden. Ed Westwick är så grymt jävla snygg.. Chace Crawford och Penn Badgley också förstås ;). Och jag måste faktiskt säga att Matthew Settle som spelar Rufus också är en snygging :D. Mycket ögongodis alltså ;P.

Grey's Anatomy börjar ikväll. Frågan är bara om jag kommer märka av tiden?;).

Jag borde egentligen plugga nu, har prov på saker jag inte fattar ett jävla skit av imorgon. HMPF!!!



Penn Badgley, Ed Westwick, Chace Crawford, Ashley Greene, Kellan Lutz, Kristen Stewart, Robert Pattinson, Nikki Reed och Jackson Rathbone :D.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback