You could have it so much better

(Franz Ferdinand- You could have it so much better; http://www.youtube.com/watch?v=nk8zRIic-Ls ).

Godmorgon godmorgon.

Måste säga att den här dagen känns rätt lovande. Mest för att jag vaknade imorse och faktiskt kände mig bättre, mycket bättre. Febern och huvudvärken borta, och halsen gjorde bara lite ont. Ungefär som att ha halsbränna. Och eftersom jag har haft så jävla ont att jag typ ville dö så är det definitivt en förbättring. Är inte lika snorig heller. Tänker bara på i onsdags när jag vaknade och knappt kunde andas genom varken munnen eller näsan.

Vet inte riktigt varför det gick såhär fort. Menar, eftersom jag igår var övertygad om att jag skulle behöva boka en tid på sjukhuset för check och recept till pencilin. Kan det ha något att göra med min sjukhusskräck tro? Jag tycker nämligen inte alls om sjukhus. Jag älskar att de hjälper människor att tillfriskna, vilket händer i många fall. Jag har bara en tendens att förknippa det med döden, personal reasons.

Jaja. Bäst att hålla käften och vara glad helt enkelt :D. Synd att jag avblåst alla planer på en inflyttningsfest den här helgen, nu när jag mår okej. Men får väl bli en nästa helg. Fredagen i så fall, eftersom vi har provmatlagning hos Cissi den fjortonde. Nu kom jag på att jag lovat Danne och Carro en movienight typ nästa helg, men får väl ändra den till nästnästa. Puh. Det är pyssligt att ha ett liv ;).

GLÖM INTE, NI SOM TITTAR PÅ MELODIFESTIVALEN IKVÄLL! Släng iväg en röst på Jonathan Fagerlund :D.

Inatt när jag inte kunde sova kollade jag på OC. Fan vad snygg Ryan Donowho som spelade Johnny i säsong tre är. Och fan vad jag gråter i avsnittet The Cliffhanger :(. Kändes skumt att se Jackson Rathbone, Nikki Reed och Cam Gigandet från Twilight i samma avsnitt också XD.

Jonathan pic
Jonathan Fagerlund, Ryan Donowho, Nikki Reed, Jackson Rathbone, Cam Gigandet, Rachel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback