We can't build our dreams on suspicious minds

(Elvis Presley- Suspicious minds; http://www.youtube.com/watch?v=SBmAPYkPeYU ) <33.

Kärlek på den låten, och kärlek till Elvis. Och den rösten, w-o-w!!

Vaknade för ett tag sen, intressant nog, och nu sitter jag mest och funderar på om jag ska göra något idag. Men det lutar mest åt att göra ingenting. Mamma bjöd in mig på middag ikväll men eftersom hon gav mig valet idag eller imorgon så valde jag imorgon. Måndagar är ändå så tråkiga. Men jag ska försöka ta och plugga imorgon. Helst mer än försöka också.

Igår var jag hemma hos pappa för min lillebror Gustave fyllde 9. Tiden går så jävla fort! Men det var trevligt i alla fall :). Meningen var typ att jag skulle gå ut sen men jag vet inte vad som hände. Jag börjar bli sjukt trött på folk som ändrar sig i sista minuten. Hatar att göra upp saker när folk bara ändrar sig. Men jag tog en öl med pappa istället, till tonerna av Prince. Vi båda sa att om Prince bemödar sig att komma hit någon gång snart, så ska vi gå på den konserten. Fatta vilken show. Prince är GRYM!!

Ikväll är det Oscarsgala. Jag håller på Kate Winslet och Heath Ledger för bästa kvinnliga huvudroll och bästa manliga biroll, annars kan jag inte ge så många tycken om de andra nomineringarna.

Men nu ska jag bara lyssna på musik, vi hörs!


Kate Winslet och Heath Ledger (<3).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback