Those high heels are not your friend

(Paul Oakenfold feat Brittany Murphy- Faster kill pussycat; http://www.youtube.com/watch?v=o8sg77XSfqQ ).

Skithärlig låt en fredagkväll som denna.

Idag är det fredagen den trettonde, läskigt värre. Eller inte. Själv tror jag på att om man inbillar sig att man ska ha otur, det är då man kommer ha det. Är man istället positiv så får man tur istället. Jag brukar faktiskt ha tur, kanske för att jag fnyser åt skrock (nycklar på bordet, svarta katter, stegar osv). Själv tycker jag allt det där handlar om sunt förnuft (att man inte ska glömma nycklarna osv.. dock tror jag helt svarta katter har med häxor att göra).

Haha.

Igår kväll ringde Jonna mig och frågade om jag ville ut. Uttråkad som jag var så svarade jag ja. Att jag hade engelskaprov imorse var något jag tänkte mindre på just då. Vi drog till Nivå, som var typ dött. Men vi snackade och så i alla fall. Sen drog vi till Chaplins, som också var typ dött. Vi drack vin, dansade lite och så. Bartendern, som faktiskt var i min ålder, raggade på mig som fan, hahaha. Han ville bjuda mig på en drink också, men jag hade druckit en halv flaska vin samt en del alkoläsk, och någonstans i bakhuvudet insåg jag att jag skulle upp runt 06-tiden dagen efter, så jag tackade nej. Runt ett-tiden gav vi upp. Drog hem och somnade.

Lyckades faktiskt ta mig upp idag. Trodde jag skulle vara rätt trött, men det gick. Engelskaprovet gick okej också, tror jag kan få g i alla fall. Därefter svenska och sen religion. På religionen ser vi Little Buddha med Keanu Reeves, kan än så länge tycka att det är lite överdrivet att ha gett den 9 oscars? Men men.

Kom hem och har bara kollat på Buffy the vampire slayer.

Ikväll ska jag ut. Igen. Haha. Ska till Toxic och träffa massa folk från skolan. Om jag får med mig Jonna är en gåta som jag inte har svar på än. Men annars går det bra anyways :).


Jag som svart katt på halloween för massor med år sedan ;P. Och min brorsa då :).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback