Things don't always turn out that way

(The Calling- Things don't always turn out that way; http://www.youtube.com/watch?v=xqIE8HVpmIA ).

Hej.

Idag mådde jag piss när jag vaknade. Men pallrade mig upp till skolan i alla fall.

Engelskan gick okej, har fått ännu ett litet projekt att arbeta med, som om det behövdes mer att göra just nu. På svenskan hände inget jättespeciellt, gick igenom grejer bara. Kändes som jag hade gröt i hjärnan, annars hade säkert lektionen varit intressantare. Religion också, samma sak där. Men både Mårten och Christoffer får en att garva som fan, även när man är sjuk.

Kom hem. La mig och kollade på Twilight och sov. Nu sitter jag och kollar Sisterhood of the travelling pants 2. Ikväll ska jag göra nada.

Imorgon ska jag besöka ett sjukhus. Måste få pencilin (vill inte vill inte vill inte) mot vad jag tror är halsflussen jag drabbats av. Borde ha kollat upp för flera dagar sen men jag blev inte övertygad förrns idag. Har svinont, jag har lätt feber, snuvig och hostar som fan.

Det var det absolut bästa som kunde hända. Ni kanske känner sarkasmen?

Imorgon Melodifestivalen! Gör mig en tjänst och släng en röst till Jonathan Fagerlund. Är bekant med honom och har lovat att få folk att rösta ;).


Jonathan Fagerlund, Blake Lively, Amber Tamblyn, America Ferrera, Alexis Bledel, Kristen Stewart och Robert Pattinson :).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback