Surrender, but don't give yourself away

(Cheap Trick- Surrender; http://www.youtube.com/watch?v=K1oDJJJ3Z1E ).

En av mina favoriter med dem, förutom självklara I want you to want me (det ÄR en jävligt bra låt, smått uttjatad bara, men den är fortfarande bra ;)).

Dagen började med prov i företagande. Att vi inte haft ämnet sen typ oktober var ingenting den jävla läraren tänkte på. Hur fan tror hon man kan komma ihåg HELA jävla boken?!? Eller att man lyckas memorera skiten igen på EN vecka?!? (vi fick nämligen reda på att det var prov för en vecka sen). När man samtidigt har en massa andra läxor. Usch vad jag ogillar läraren alltså, jag är dock inte ensam.

Efter en intetsägande lunch så var det typ demo med Bengan där han pratade om vanliga rätter. Sen fick vi gå och slå upp information om dem, rätter som Biff Rydberg, Wallenbergare och liknande. Som jag sa till Bengan handlade många historier bakom namnen om att någon kille ville ragga på en tjej, hahaha XD.

Sen drog jag hem, gick och handlade och nu har jag suttit och degat. Jag ska gå snart och plugga buddhism, eftersom jag har prov imorgon. Hoppas jag klarar det, men det beror ju på mig ;P.

Och imorgon är det movienight, woho :D. Världens bästa film Sin City är i alla fall bestämd.

Ska ladda ner lite musik först, men sen så (A).


Brittany Murphy, Clive Owen, Benicio Del Toro och Alexis Bledel är bara några av mina favoritskådespelare, alla med i Sin City <33333333333333333333 (förlåt för alla hjärtan ;)).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback