So please let me try

(Sugarplum Fairy- Let me try; http://www.youtube.com/watch?v=sr-Ntwnobzg ).

Denna dagen måste jag säga började dåligt. Snoozade för mycket och var hyfsat nära att komma försent. Och sen fick vi tillbaka engelskaproven. Och, HELVETESJÄVLASKIT, jag fick 29 poäng.. man var tvungen att ha 32 för G (max poäng 63). HELVETE! 3 YNKA JÄVLA POÄNG!! Och nu är mitt engelskabetyg i fara, helvetehelvete. Jag vet ju att jag kan, eller?!? Jag ska fan göra alla uppgifter jag missat och lämna in dem veckan efter lovet. Sedan kan jag bara hålla tummarna att nationella går bra.

På svenskan hände inte direkt något speciellt. Sen på religionen hade jag buddhismprov och jag hoppas verkligen jag får G. Kändes som jag glömt allt jag råpluggade in igår kväll (inte så bra med hetskorvstoppning jag vet!) när jag fick papperet.. men får väl se :/.

Måste söka ny praktikplats typ vilken dag som helst också. Jag har ingen jävla lust men jag får bita ihop helt enkelt.

Enda höjdpunkterna just nu är typ att jag har lov (även om jag måste plugga massor), Carro kommer hit ikväll och jag åker till Malmö på torsdag. Tack och lov!

Nu kollar jag på Heroes. Min dvdsladd glappar som fan om jag har tvn på fel sätt så jag hoppas hoppas att det håller ikväll.


Heroes <33333

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback