Shame on me another time

(Ryan Cabrera- Shame on me; http://www.youtube.com/watch?v=laLkZY2l2Js ).

Förlåt för att videon kanske inte har så bra kvalité (om nu någon ens bemödar sig med att trycka på länken vill säga), men pallade inte sitta och leta upp en annan version.

Så imorse ringde mitt störande alarm för att väcka mig. Jag kände att jag knappt kunde andas, varken genom näsan eller munnen, så jag stängde av signalen och tänkte ett tag. Hade nämligen varmkök idag. Och ja, det var egentligen viktigt för mig att gå på den, eftersom jag missat (inte helt mitt fel, arrgh på kärringarna på vårdcentralen) lite. Men hur fräscht är det på en skala från 1-10 att stå i köket när man måste hosta varje gång man ska säga något och när näsan rinner och man nyser hela tiden? Inte speciellt va. Och ja jag hade ju kunnat gå dit och sen spenderat lektionen i biblioteket, men innan jag ens hann fatta det beslutet så sa mitt bultande huvud ifrån och jag somnade.

Och när jag vaknade var det för sent. Så vad ska man göra? Får väl kolla om mitt betyg är i fara. Har tappat orken för matlagning mer och mer och mer så jag bryr mig mest om att inte få IG. Och så har jag varit så irriterad på att jag utan att vilja det missat två veckor. Det hade varit en helt annan sak om jag skolkat, då hade jag stått mitt kast. Men när det är för att någon annan håller på och käbblar. Morr!

Så idag har jag kollat Buffy the vampire slayer och The Ashlee Simpson Show.

Hoppas verkligen jag mår bättre imorgon för jag kan inte missa konditorilektionen. Hoppas hoppas. Och min styvpappa ska komma hit och fixa upp lite saker också. Och hur roligt är det med borrmaskiner när hjärnan är som en urblåst ballong. Inte speciellt kul.

Och vill ju vara bra till helgen. Dels för att jag antagligen/kanske har provmatlagning och sen funderar jag ju på att kanske ta hem några på inflyttningsfest. I värsta fall får det vänta ännu en helg.


Sarah Michelle Gellar & Marc Blucas, samt Ashlee Simpson & Ryan Cabrera :).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback