Nobody does it better

(Radiohead- Nobody does it better; http://www.youtube.com/watch?v=kHe-iwAI9BE ) <3.

Orginalet är egentligen av Carly Simon, men tycker Radiohead gör den så jävla bra. Brittany Murphy sjunger den förövrigt i Little Black Book (Alla hans ex) också.

Nu är det bara en vecka till och sedan är det lov. Hurra! Förstås är det en hel del skolarbete som jag måste ta itu med innan dess.

Kom precis i tid imorse eftersom jag vaknade 7 istället för 06.15. Duktigt Anna! Eller inte. Men jag kom ju i tid ändå. Tur att man bor hyfsat nära. Fick engelskaprovet, och jag fick G. Jag har absolut inte råd med några IGn i engelska just nu så jag blev överglad för det. Sen drog jag, Carro och Danne och lallade runt som vanligt. Gick till Donken och käkade eftersom vi blev smått uttråkade på skolan efter en stund. Kollade tvspel också, haha XD.

Jag och Carro har insett att vi har läskigt mycket gemensamt också :P.

Sen var det svenska.

Mårten: Anna, du har bytt sida :O
Jag: Ja.
Mårten: Under alla tre år har du suttit där ju :O
Jag: Omväxling förnöjer ;).

Men han har rätt. Jag har alltid haft samma plats typ, hahaha (A).

Samt religion. Såg klart filmen, Little Buddha, snark säger jag bara.

Kom hem och har precis beställt lite grejer från Megastore. Själva affären är svindyr men om man beställer på internet kan man hitta saker asbilligt. Hittade t.ex Gossip Girl import (det funkar på min dvd) och Jonathan Fagerlunds första album Flying. Hurra! Inte alls dyrt heller :). Nästa månad ska jag beställa Boys Like Girls och The Veronicas album. Har som mål att i skivväg åtminstone äga en skiva av alla favoriter. Man kan betala på plats också i butiken när man hämtar, så Visa eller så behövs inte. Jag kommer bli stammis :D.

Ska kolla Top Model 2 nu. Imorgon börjar jag 8 och slutar 17.20, joy! Fast jag slutar tidigare imorgon eftersom jag måste till tandläkaren, inte så jävla kul dock..


Hoppas mina beställningar kommer hem till mig snart :D.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback