My brain is hanging upside down

(The Ramones- My brain is hanging upside down; http://www.youtube.com/watch?v=WIsZJHBqKn4 ).

Eller ja, det känns så i alla fall. Blä för förskylningar.

Idag har jag bara möblerat om mina filmer (A) samt packat upp alla städgrejer och köksgrejer (tallrikar, bestick, glas, kryddor, ris..). Hade det inte varit för att jag känner mig helt "uäääh!!!!" i huvudet så hade jag tagit itu med kläderna också. Men att bara gå in i garderoben och se lådorna räckte för att min huvudvärk skulle öka, så det får vänta tills jag mår bättre.

Har också kollat på Twilight, igen. Fan vad jag alltid blir beroende av vissa filmer :P. Men jag ville ligga i sängen och Twilight är den enda film jag har på datorn, till mitt försvar, haha. Att jag har dvd inbyggd i datorn är inget jag tänker på ;).

Har också besökt mataffären mittemot, igen. Var tvungen att köpa yoghurt till min stackars hals, det lenar. Har också tagit min allra första dusch, och insett att jag borde köpa ett duschdraperi. Så jävla skönt att duscha, det mjukade upp en lite. Får svinont i nacken när jag har ont i halsen, trevligt värre, hrm.

Imorgon skola. Ska gå aningen tidigare imorgon eftersom jag inte har en aning om hur lång tid det tar att gå till tunnelbanan härifrån. Det går i för sig bussar i närheten men att åka buss till Gullmarsplan tar ungefär ett år, känns det som i alla fall. Så jag tar hellre en promenad till tunnelbanan. Kan fan inte ta längre tid än en kvart.


Enda bilden jag har på mig själv från i torsdags än så länge. Jag och Kate :).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback