Little things I should've said and done

(Pet Shop Boys- Always on my mind; http://www.youtube.com/watch?v=M2pNF_IXfyI )

Tja.

Borde kanske tagit en positivare låt men jag pallade inte tänka ut någon ;P.

Igår var vi på Maltareunion i Lund. Det var tillslut jag, Victoria, Caisa, Ida, Malin, Elin B, Ellinor, Viktor, Elin P, Andreas, Jasmine, Camilla, Anton, Jaqueline, Amalia, Max och Jakob som kom ner (eller upp ;)). Tror inte jag missade någon nu, förhoppningsvis.

Det var roligt att träffa alla igen, men själva lokalfesten var mellanstadiedisko-style. Och inga snygga killar heller. Haha XD.

Idag har jag träffat Emily, så länge sen :D. Vi har fikat och Twilight-nördat oss.

Imorgon åker jag hem, så då kommer lite bilder. Hej!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback