If the sky above you should turn dark and full of clouds

(Mcfly- You've got a friend; http://www.youtube.com/watch?v=cTLk7zmETTI ).

God morgon god morgon! Eller ja, klockan är 2, men i alla fall :D.

Carro gick nyss härifrån så nu satte jag mig för att blogga lite om gårkvällen :).

Vid 9-tiden gick jag och mötte Carro vid tunnelbanan, sen gick vi hit och hon "wow"-ade över min filmsamling. Vi snackade Buffy ett tag (igen, hahaha XD) och sen så satte vi oss för att se film. Det blev Bring it on, som hon inte hade sett. Och Eliza Dushku från Buffy är ju faktiskt med :D. Hon är så ball ^^. Även hon som spelar Glory är med, haha, helt ballt.

Sen öppnade vi en vinflaska, eller ja champagnen (som inte får kallas champagne eftersom den inte kommer därifrån, blabla) och det tog lite tid att få upp korkjäveln. Haha (A).

Efter det såg vi Just my luck med Lindsay Lohan och Chris Pine bland annat. Satt och drack och snackade skit om allt typ :D.

Lätt att det blir fler sånna här kvällar (:.

Ikväll är det Melodifestival och kanske utgång, får la se. Blev också glad av att Addie ( http://ajja.blogg.se/ ) skrev till mig och sa att han kunde hämta mig på flygplatsen på torsdag. Så jävla snällt!!!

Nej. Nu ska jag chilla och se Gossip Girl, ciao!


Eliza Dushku och Jesse Bradford (Bring it on). Chris Pine och Lindsay Lohan (Just my luck).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback