I hurt myself today, to see if I still feel

(Johnny Cash- Hurt; http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go ).

Min favorit med honom, även om det förstås är en cover på Hurt med Nine Inch Nails. Som också är underbar.

Sitter just och äter lunch, spaghetti med köttfärssås. Kom på när jag skulle värma det hur enkelt det var när man hade mikro. Dagens i-landsproblem.

Igår kväll var jag hemma hos mamma och åt middag. Så nu kanske jag slipper telefonsamtalen ett tag? Eller nej vad tänker jag, det är ju mamma jag pratar om..

Så vad kan tänkas hända en tisdag som denna? Jag vet vad som borde hända. P-L-U-G-G. Sen om det faktiskt blir så är en bra fråga som jag inte har något svar på. Skulle inte förvåna mig om jag gör allt imorgon. Jag låter tyvärr alltid mig själv stressa som fan med allt i sista sekund. Men det brukar ju oftast bli bra då också. Men det är inte så jävla kul att känna sig helt superstressad.

Jag ska i alla fall göra något annat än att sitta här, vi hörs!


Jag har nu exakt 200 skivor i min samling ;). Och angående luggen så är det bara jag som provade att lägga den så. Just nu har jag min vanliga snelugg.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback