I burn letters that I write, to you, to make you love me

(Liz Phair- Extraordinary; http://www.youtube.com/watch?v=9ViRMmoNc9A ).

Godmorgon godmorgon.

Sitter här framför Victorias dator i Malmö och skriver :P. När vi ska ut på stan sen borde jag köpa batterier åt henne ;). För datormusen dör hela tiden.

Igår lämnade jag ett soligt Stockholm för ett regnigt Malmö. Jobbigt på den ynka en timme (tack och lov) flygresan var det en massa skrikande ungar OCH jag fick världens lock för öronen, det gjorde ont. Men men.

Möttes av Victoria och Addie :D. Att åka med Addie som kör är bland det roligaste jag har varit med om. Han är duktig, men något otålig, hahaha ^_*.

Sen gick vi ut på stan och tog en fika. Påväg hem igen så hoppade jag in och köpte en pizza, med tanke på att jag ätit en futtig macka på flyget. Sen hade vi presentutdelning, hade en hög presenter att få. Det var fina saker.. och en speciell sak. Haha.

Ivve, Lena och Jeronimo kom sen också. Lena var glad att hon äntligen slog mig i Singstar. Så duktig är jag faktiskt inte men jag ska väl ta det som en komplimang?;).

Ikväll Maltareunion i Lund!:D

Nu ska jag bara chilla. Vicky är i skolan så får överleva utan henne nu på förmiddagen.


/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback