Hello, here I am, welcome to my life

(Jonathan Fagerlund- Welcome to my life; http://www.youtube.com/watch?v=bN9LOhk4Yqk ) <33.

Den låten gör mig så glad och positiv så jag känner att den passar in :D.

För idag har varit en sådan dag då jag känt för att hoppa, skrika, sjunga och dansa mycket och gärna ;P.

Haha.

Skolan började vid 8 och det gick väl helt okej i köket måste jag säga. Alex och Simona utsatte mig för sexuella trakasserier i alla fall en gång. Alex sjöng Öppna din dörr för mig också. Vackert ;).

Efter det var det projektmöte och egentligen estetisk verksamhet efter det. Men jag skulle till tandläkaren så jag drog efter projektmötet.

Och hos tandläkaren fick jag storberöm för mina tänder, som är perfekta! Det ni :D.

Glad som en sol drog jag därifrån (soligt och fint ute också, wonderful!) och in till stan till NK. Frågade efter Breaking dawn (fjärde Twilight-boken) och nu hade de den, hurra! Hon som jobbade visade sig även vara en av mina bästa barndomsvänner, Mina. Jävligt kul att träffa henne, för det var en miljard år sedan sist :D. Kände inte igen henne först men sen när hon sa "jag är Max lillasyster" (Max= min brors bästa vän) så kände jag igen henne direkt :).

Sen drog jag till Megastore, de hade fått in Gossip Girl, som jag beställt, till såå mycket lägre pris, underbart! Skivnörd som jag är kom jag även därifrån med The Veronicas Hook me up och en 30 Seconds To Mars-skiva som jag hittade för 10:-, och nej jag ljuger inte! 10:- för en skiva (kommer inte ihåg vad den heter och orkar inte kolla, lat, haha) med låtar som Buddha for Mary med flera :D.

Hade även fått post med lite rabatter från ställen här på Kungsholmen. Rätt najsa saker :).

Så den här dagen har alltså känts väldigt lyckad :). Nu ska jag gå och äta och kolla Gossip Girl :D.


2005, samma dag som jag tog bort tandställningen :D

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback