Goodbye, and I'll see you sometime

(Janis Joplin- Farewell song; http://www.youtube.com/watch?v=pwfBzvdMNw4 ).

Hoppar bara in för att skriva ett kort inlägg.

Äntligen torsdag!!:D. Om inte alltför lång tid ska jag sätta mig på planet som tar mig till Malmö, där jag kommer mötas upp av Victoria och Adrian, woho :D. Hört att det inte är någon jobbig snö/is därnere, tack och lov. Då kan man ju traska på utan att vara rädd för att bli kallad Bambi resten av dagen ;).

Min hals är dock lite rosslig. Som om jag har varit förskyld och nu har en massa rossel (eller hur fan jag nu ska beskriva det utan att det låter ännu äckligare) kvar som vill ut. Skumt. Var ju förskyld för två veckor sen?

Nej ska kolla på Top 10 at 10, (om det nu finns kvar? skitlänge sen jag kollade på MTV) packa klart det sista, klä på mig. Sen är det nog dags om inte alltför lång tid att dra till tunnelbanan som tar mig till Alvik, där en buss tar mig till Bromma. Där ett plan tar mig till Malmö. Tufft :D.


I Buffy när de vinkar av Giles, "Like we would cause a scene :O" /Willow.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback