Don't ask me how I've been

(Ok Go- Don't ask me; http://www.youtube.com/watch?v=WrXhLGLO0RA ).

Har precis tagit en dusch och bestämde mig för att sätta mig här ett tag. Egentligen borde jag plugga engelska men jag väntar till senare, som vanligt (A):

Igår hade jag kallkök och vi gjorde ammisar (en liten munsbit som man får före förrätten, för att man ska bli ännu hungrigare), de blev väldigt goda :). Min grupp gjorde en med lax och senapssås, bl.a.

Idag har vi haft projekt och företagande, vilket är så sjukt jävla tråkigt, och sen hade vi demo med Bengt. Han pratade om chili och sen fick vi smaka massa olika chilifrukter. Vågade mig inte på den starkaste dock :P.

Har även hämtat studentmössan :).

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer, men något ska jag väl göra. Fick någon inbjudan från Lipstick Club som är något nytt på Chaplins så man kanske ska testa det?

Ska ta en tripp till tvättstugan och boka en tid också. Har absolut inte haft tid den senaste tiden, eller ork, har fan legat sjuk sen jag flyttade, men nu måste jag slänga in ett lass. Inte för att jag har jätteont om kläder (vilket jag märkte nu när jag packade upp dem) men jag har i alla fall plagg som jag trivs bättre i än andra, plus vissa plagg är mer anpassade för sommaren/våren eller för när man går ut och festar. Jag brukar i alla fall inte gå runt i linne mitt i vintern, inte utan en munkjacka över i alla fall.

Nej. Ska göra något vettigare nu. Hej.


Ser väl inte så jättebra ut på bilden eftersom jag är trött och seg efter två veckors sjukdom, men här är i alla fall min söta studentmössa ;P.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback