Carry on up in the morning

(Babyshambles- Carry on up in the morning).

Tjao tjao.

Skrev ingenting igår, för när jag kom hem så var jag helt jävla slut. Ingen ansträngande dag, men hade lyckats sova i tre timmar och var förskyld.

Vaknade till och från. Första gången klockan 8 typ, då blev jag halvt panikslagen. Brukar nämligen aldrig kunna somna om. Och tänk om jag skulle vara vaken hela natten och sen somna runt 5? Det var sådant som inte fick hända, för idag var viktig. Men tack och lov somnade jag om igen, och sov gott hela natten.

Hade nämligen nationella idag, i svenska. Hade ju varit lagom duktigt att försova sig eller missa det. Men jag kom i tid, och satt och skrev det. Hoppas det blev bra, för jag har gröt i hjärnan, känns det som.

Nu ska jag bara ta det lugnt. Hoppas det är bra till imorgon. Hatar att stå i köket när jag mår dåligt :(.


Ska nog kolla på Buffy nu ;).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback