Calm down dearest

(Jamie T- Calm down dearest; http://www.youtube.com/watch?v=etcKVXsuk_o ) <3333.

Älskar den låten, även om den handlar om att bli aspackad, typ i alla fall.

Idag var jag, Julia och Rebecka hemma hos Christina och hade provmatlagning. Bestämde att ändra en av rätterna. Men det kommer väl bli bra ändå. Tror jag.

Igår Melodifestivalen. Förstod helt att Emilia och Alcazar gick vidare. Även om jag hejade (som om ni läser tidigare inlägg) höll mina tummar och gav mina telefonröster till Jonathan Fagerlund. Hans låt var faktiskt bra. Tyckte jag då ;). Scotts och Caroline Af Ugglas dock, why?!? Dansband är inte min grej och Caroline var helt fel för låten. Nej, andra chansen borde gått till Jonathan och Nina Söderquist. Shirley Clamp var katastrofalt dålig. Låten var skittråkig och hon sjöng falskt. Det är synd, jag vet ju att hon kan bättre, har sett henne på tillräckligt många Rix Fm-festivaler nu för att veta det. Och Marie Serneholt var en överraskning, jag trodde inte jag skulle gilla den. Men den var meddragande, även om det, som alla säger, även Marie, var en ripoff på Helena Paparizou's My number one.

Efter det, eftersom jag mådde lite bättre, gick jag ut och dansade ett tag. Skumma typer ute dock, sånna som raggade på allt och alla. Desperata jävlar.

Imorse vaknade jag och halsen gör nu lika ont igen. Tack för den. Jag vet inte om det beror på att jag gick ut, för en annan gång när jag gick ut med förskylning så mådde jag toppen dagen efter.

Men men. Får väl bita ihop, igen. Imorgon har jag engelskaprov som jag inte alls pluggat till. Duktig man kan vara, hrm. Måste ta itu med engelskan fan. Arrgh!

Pappa smsade precis att farfar är dålig och att det ser mörkt ut. Känner ju dig knappt farfar :(.


Jag och pappa <3. Har tyvärr ingen på mig och farfar :/.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback