Behind some doors, people are waiting to sparkle

(Adam Garcia- Don't move on; http://www.youtube.com/watch?v=-3N9IKvWezE ) <333333333333.

Många hjärtan på den, för jag har letat efter den i evigheter! Han sjunger den i sluttexterna på Confessions of a teenage drama queen (Tonårsliv) men jag fick inte tag i den förrns för några månader sedan. Den enda version man får tag i är Lindsay Lohans, inte lika bra, version, och då är den i ett medley med Changes och Livin' for the city.

Det är en trött Anna som sitter här och bloggar just nu. Men ska försöka få det här att hänga samman ;).

Igår var det som jag skrev igår (duh) provmatlagning. Jag var halvt död eftersom jag hade varit ute, och sedan inte fått sova ordentligt. Kände mig också så jävla nervös och jag vet inte vad. Jag tyckte i alla fall inte att det kändes som jag bidrog, även om jag gjorde det :/. Men det var helt okej. Förutom att jag, klantig som jag är, halkade och satte mig på röven. Så går det när det är vinter, man är på landet och har fel skor på sig (A). Jonathan kallade mig för Bambi ett tag. Men jag är så jävla van vid att jag gör sånnt, så jag tar det lite med en klackspark.

Malin, Christina, Jonathan, Julia, Humbert, Robin, Rebecka och jag fick i alla fall stående ovationer från Cissi och hennes vänner (som druckit en smula för mycket?:D). Vi fick t.o.m dricks ^^. Nu känns det i alla fall bättre än det gjort innan med det här. Men jag kommer vara helt superskakig på riktiga matlagningen. Och jag kan då inte bära tallrikar utan att det skakas runt massor. Måste lära mig att slappna av.

Efter det gick vi alla till bussen typ. Då började mottagningen funka igen och jag fick en jävla massa sms på en gång. Ringde Jonna, som frågade om jag ville med ut. Jag vettfan var min ork kom ifrån, för precis innan ville jag bara hem, men jag sa ja. Åkte hem. Hoppade blixtsnabbt in i badrummet och bytte om och sminkade mig. Sen drog jag till Nivå. Allt detta tog cirka en kvart. Det var nog den snabbaste sminkningen jag gjort i hela mitt liv. Inte för att jag använder så mycket men jag brukar åtminstone lägga lite mer tid på det jag använder. Vi satt där en stund. Sen drog vi till Star Bar, rätt olönt att vara där mindre än en timme men jaja. Dansade lite i alla fall. Sen drog vi till After. Det är visserligen najs där men jag var taggad på att få dansa, och After är inget dansställe. Men vi trängde ner oss med några trevliga killar som bjöd mig på öl :P. Sen köpte jag P2 som blev extra starka. Haha.

Bartendern: "borde jag inte få extra med dricks för att jag gjorde dem så starka?:D"
Jag: "vadå, borde du få extra dricks för att du super ner oss?:P"

Lämnade lite småmynt i alla fall ;). Är väldigt dålig på det där med dricks. Förutom till min favoritbartender på Viper Room. HAHAHA :D. Borde bli bättre. Vet mycket väl hur det är att jobba utan att få något för det.

Så idag ska jag bara vila. Sammanfattning torsdag-söndag blir: skola, fest, skola, fest, provmatlagning, fest. Och på detta väldigt dåligt med sömn. Ska lyssna på låtarna jag missade i Melodifestivalen igår också. Synd att inte Jennifer Brown gick vidare. Hon är grymt duktig. Lyssna bara på hennes underbara When to hold on. Haha. Onödig fakta är att jag träffade Jennifer Brown när jag var liten bebis, pappa var typ bekant med henne eller något.

Nej, nu ska jag dra! Hej!

Gammal mingelbild eftersom jag inte fastnade på några denna helg. Detta från allas hatställe Viper Room ;P.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback