Used to be lovedrunk, but now I'm hungover

(Boys Like Girls- Love drunk; http://www.youtube.com/watch?v=0Qd56NnVaEI ).

En av mina många addictions. Och åh som jag längtar tills nya albumet kommer den 8 september. Finns flera anledningar till att 8 september är en bra dag. Kolla bara nedstående inlägg. Har för mig att några filmer jag vill ha kommer runt 8-9 också.

Idag kom förövrigt Arctic Monkeys album Humbug ut, måste bara påpeka det, älskar ju dem, som ni som läst min blogg förut kanske har upptäckt?

Har förövrigt inte gjort så mycket idag. Chillat, promenerat i det fina vädret, lagat mat, kollat jobb och kollat Sonny With A Chance. Så är det att vara arbetslös.

MEN! Idag fick jag besked från försäkringskassan om att jag får bidrag, WOHO! Fick även en hel del pengar överförda från ett konto till det jag använder. Så nu slipper jag känna mig råfattig. Vill köpa danskort och nya jeans. Sen ska jag försöka spara pengarna. Finns alldeles för mycket jag skulle kunna köpa. Inte bra, inte bra. Imorgon får jag lite bidrag från mamma också. Hon kommer ge mig mindre nu när jag får dessa pengar. Men det är förståeligt.

Eh. Nej. Ska dra. Ska se någon film tror jag. Frågan är bara vilken? Dagens I-landsproblem: jag har för många filmer!! Funderar på Sonny With A Chance också, igen. Mycket rolig serie faktiskt, haha.


Brandon Smith, Tiffany Thornton, Demi Lovato, Allisyn Ashley Arm, Doug Brochu  och så Demi Lovato och Sterling Knight på andra bilden.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback