To the beat of my heart


(Hilary Duff- Beat of my heart;
http://www.youtube.com/watch?v=eVExfTxg5is ).

Tjoho.

Innan jag börjar, GRATTIS VÄRLDENS SÖTASTE MALIN PÅ 18-ÅRSDAGEN, ÄLSKAR DIG <3.

SKA börja skriva i bloggen igen. Inte bara en gång i månaden. Utan typ varje dag. Håller tummarna för att jag håller mitt eget löfte..

Igår var jag och köpte lite saker. Förutom mat, haha, så köpte jag duschdraperi och badrumsmatta, formad som en elgitarr. Draperiet hade också elgitarrer. Me like. Köpte även en ny golvmopp..

Idag händer.. nada? Jo, Greek och Privileged ikväll. Haha. Sen ska jag väl se Sonny with a chance som jag har laddat ner.

Vill bara ha 8 september så jag kan kolla på Melrose Place 2.0 på Youtube eller något. Åh som jag längtar!! Ashlee Simpson-Wentz, Katie Cassidy, Michael Rady, Colin Egglesfield, Stephanie Jacobsen, Shaun Sipos och Jessica Lucas. Förutom Laura Leighton och Thomas Calabro från orginalet då. Gästskådisar i säsong ett, än så länge, är bland annat Kelly Carlson (Nip/Tuck), Taryn Manning (Crossroads, A lot like love), Victor Webster (Charmed) och Ethan Erickson (Buffy the Vampire Slayer). Förutom vissa skådespelare från orginalversionen då. De enda från orginalet som jag håller tummarna för är Alyssa Milano och Marcia Cross. Kanske även Doug Savant, älskar honom i Desperate Housewives i alla fall..

Nej. Vi hörs typ imorgon, då Arctic Monkeys nya album Humbug kommer ut. Nu har jag redan låtarna, men i alla fall.

Vill också ha nya avsnitt Gossip Girl. Särskilt eftersom Hilary Duff kommer vara med i flera avsnitt, hurra!


Ashlee Simpson-Wentz, Colin Egglesfield, Katie Cassidy, Laura Leighton, Thomas Calabro, Stephanie Jacobsen, Shaun Sipos, Jessica Lucas, Michael Rady och Hilary Duff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback