This is wrong, but who am I to judge

(Metro Station- Seventeen forever; http://www.youtube.com/watch?v=mvpUNffg_no ).

Vaknade upp till ösregn och byggarbete. Så är det att bo i Stockholm, Sverige. Eller är det bara jag som tycker staden rivs upp alltför ofta till synes oviktiga saker? Nu är det den där jävla citybanan. Jag ser ingenting viktigt med den. Vi har tunnelbana, bussar, tvärbanan, roslagsbanan och även saltsjöbanan, Men när det är klart om x antal år kanske jag ser vad den behövdes för. Kanske inte.

Om inte alltför lång tid ska jag träffa mamma och äta. Sedan ska vi hem till min brorsa Peter och hans flickvän Anna, som fyller 31. Trevlans.

Kanske återkommer ikväll. Brukar inte blogga två gånger per dag dock. Men vi får se!

Click to view full size image
Demi Lovato, Trace Cyrus (Metro Station), och så min dagliga dos Robert Pattinson.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback