Please don't try, 'cause it's all white lies

(Paolo Nutini- White lies; http://www.youtube.com/watch?v=gQSLTNZggC4 ).

Blev ingen extrabloggning igår, rätt förväntat av mig själv dock.

Mötte upp mamma. Åt pasta med en sås på vitt vin samt kyckling, soltorkade tomater, broccoli och pinjenötter. Det var mycket gott men mycket mättande. Så jag skippade tårtan och allt det där när vi kom hem till Peter och Anna.

När jag kom hem gick jag nästan raka vägen till Buylando. Haha. Åh så jag älskar Buylando. Kom därifrån med Charmed säsong 4 och Jane Austen Bookclub (har knappt läst något om den men vet att Marc Blucas är med i den.. plus den var jättebillig!).

Hade sånn lust att köpa Milk också med Sean Penn. Den verkar så bra. Den handlar om Harvey Milk, den första öppet homosexuelle politikern. Sean Penn vann bästa manlige huvudroll på Oscarsgalan i år för den också. Andra filmer jag vill se är The Boat that rocked, Slumdog Millionaire, 17 Again.. och.. Hannah Montana: The Movie (reta mig inte för det, hahaha, vill bara se den, så kan jag avgöra om Hannah är lika störig som alla verkar tycka). Snart kommer även Princess Protection Program med Demi Lovato och Selena Gomez ut. Har sett den på Youtube och den var faktiskt bra.

Ikväll ska jag ut och fira Natta! Hej så länge.


Alyssa Milano, Holly Marie Combs, Rose McGowan och Sean Penn.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback