I keep pushing myself even though I can't take it

(Forever The Sickest Kids feat Selena Gomez- Me vs Everyone (Whoa oh); http://www.youtube.com/watch?v=_NtCmG1loc4 ).

Tjoho.

Igår kväll bestämde jag mig för att kolla avsnitt av tvserieversionen av 10 Things I hate about you på Youtube. Hade bara sett de två första avsnitten. Så nu kollade jag på fyra till. Tycker avsnitt åtta ska visas snart så jag kan kolla på det. Haha. Åh som jag gillar Ethan Peck och Nicholas Braun som spelar Patrick och Cameron (inget går ju upp mot orginalen spelade av Heath Ledger och Joseph Gordon-Leavitt men i alla fall!).

Var fantastiskt väder ute idag. Jag var skiv- och filmsugen så jag bestämde mig för att kolla upp nya Megastorebutiken. Dock gick det lite sisådär med det för jag hittade inte gatan. Haha. Min geografi är katastrof. Men till mitt försvar så korsas Mästersamuelsgatan med Malmskillnadsgatan, vilket inte direkt är min stamgata (jag lovar! Hahaha)..

Bestämde mig för att dra till Arbetsförmedlingen istället då jag gick förbi en inne i stan. Dock var det registrering och snack med en där som jag behövde så jag drog till den vid Odenplan istället. Väl där registrerade jag mig som arbetssökande och massor av annat. Måste dit senast på måndag och visa upp mina betyg bara.

Efter det drog jag in till stan igen. Hittade till slut Mega Store. Blev besviken. Älskade Mega Store förut men nu är det bara dåligt. Suck. Gick till Åhlens City och kollade skivor. Blev lite sugen på Taylor Swift's Fearless och Demi Lovato's Don't forget. Men jag lyckades hålla mig. Stack hemåt och stannade till på Buylando. Kunde inte hålla mig och köpte That '70s Show säsong två samt CSI: Las Vegas säsong 7. Sistnämnda köpte jag senaste för att två avsnitt jag tycker väldigt mycket om är med. Och säsong två av That '70s Show blev det för att säsong ett av någon jätteskum anledning kostade mer (?).

Min intressanta dag. Hörs imorrn.. antagligen.

Click to view full size image
Laura Prepon, Topher Grace, Danny Masterson, Mila Kunis, Ashton Kutcher, Wilmer Valderrama, Dana Davis, Ethan Peck, Nicholas Braun, Lindsey Shaw och Meaghan Martin.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback