As far as I'm concerned, you're just another picture to burn

(Taylor Swift- Picture to burn; http://www.youtube.com/watch?v=JaPXpdOLVak ).

Så sjukt härlig låt. Men gillar versionen där hon sjunger "and i'll tell mine you're gay" bättre, tycker det hör ihop bättre med allting i låten på något sätt.

Igår drog jag till Harry B James för att fira Natta. Det var kul att träffa henne igen, samt Robin, Jonatan och Danne då. Plus några sköna vänner till Natta. Hittade ännu en som gillar Buffy the vampire slayer, skönt att jag inte är ensam, hahaha. Vi drog iväg till Sjätte Tunnan pga att man knappt kunde röra sig, Banditkväll och allt. Kom därifrån med en signerad Banditskiva i alla fall. Haha. Helt gratis. Låtarna var inte sprillans nya precis. Men vafan, det är All American Rejects, Fall Out Boy, Mando Diao, The Sounds, Hardcore Superstar, Snow Patrol, The Killers, Johnossi, Kings Of Leon, David Cook och 3 Doors Down på en och samma skiva. Rätt najs.

Nej nu ska jag äta och kolla på tv eller något. Mina växande visdomständer vill nog inte det första dock. Suck. Hatar onödig smärta i alla dess former.

Hilary and Penn KissHot. As. Elle. Again.
Hilary Duff, Penn Badgley (på inspelningen av Gossip Girl!!), Ed Westwick och Leighton Meester.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback