X & Y

Coldplay- X and Y; http://www.youtube.com/watch?v=NClEYDqnXvc ).

Tja!

Tidigare idag var det jättefint väder (just nu har det dock molnat sig lite) så jag tog en promenix. Passade på att hoppa in i mataffären också.

Kanske borde börja med mina solglasögon så jag kan glo hur mycket jag vill på söta killar utan att det märks? Hahaha. Jag är lite speciell ibland..

Är fortfarande inne i en nostalgiperiod och lyssnar igenom gamla blandskivor, Most Wanted 2001 och så vidare. Man kan faktiskt hitta gamla favoritlåtar och drömma sig tillbaka. Å andra sidan trivs jag bättre där jag är nu. Men man har så himla många minnen, och låtar kan uppväcka de minnena.

Idag vill mamma att jag ska åka hem till henne. Nej tack säger jag. Jag önskar människan kan sluta ringa mig varenda jävla dag. Visserligen har jag flyttat hemifrån. Men ingens mamma av de som flyttat ringer väl varenda dag?!? Men som med allt annat så går inte sådant att förklara för min mamma.

We can dance, we can boogie all night! HAHAHA. Excellence- We can dance. Som jag älskade dem och alla andra Popstars och Fame Factory (okej kanske inte alla då..)-band och artister ^_*.


Excellence och Supernatural ^_*.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback