Very last moment in time

(Lindsay Lohan- Very last moment in time; http://www.youtube.com/watch?v=bigpS1VJuw0 ).

Aj min nacke. Har sovit konstigt så har fått ont. Inte nackspärr men inte långt ifrån.

Jaja. Haha. Idag har jag inte gjort något jättespeciellt. Suttit och kollat på One Tree Hill och tagit det lugnt bara. Har även snackat med lite människor, och hjälpt Emma att fatta ett beslut. Skönt att man kan vara till hjälp ibland..

Igår var mamma och Eva (min farbrors exfru) här på visit. Efter det gick vi till en restaurang. Jag åt plankstek. Gah så gott det är. Jag älskar potatismos! Och så kunde man beställa bort beanaisesåsen, tack och lov. Tycker inte om beanaise nämligen. Urgh.

Eh. Ja. Snodde en sak från Emma's blogg som jag ska sysselsätta mig med nu. Roligt man kan ha..

Lovar du att vara ärlig? Självklart.
Du heter: Anna Maria Helena Sjöblom.
Smeknamn: Ananas, Anna Montana, Ana-Banana, Pyttianna, Coco.. urval.
Beroende av: Musik!! och vissa människor <3
Vad behöver du mest just nu: Något ätbart som inte är pasta..
Vad tror folk om dig? Det beror på vem.. men mina vänner hoppas jag tycker jag är en bra vän.
Stämmer det? Jadå. Försöker vara en i alla fall.
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen, håret, tror jag.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag är bara mig själv, sen får det bära eller brista.
Hur imponerar man på dig? Genom att ha en bra och charmig personlighet!
Brukar du skratta för dig själv? Typ alltid? Jag är konstig/klantig typ hela tiden, haha.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ja, verkligen :P" /Emma.
Var bor du? Stockholm i min egen lägenhet :).
Trivs du där: Ja! Men det blir lite ensamt..
Äger du några converse: Två par.
Sprit, cider, vin eller öl: Allt?
Vad har du för mobil: Sony ericsson
Nästa mål i ditt liv: Tar studenten om 43 dagar. Skaffa jobb!

Hur svarar du i mobilen: "Hallå det är Anna"

Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?: Eh.. det var nog om portkoden.
Antal timmar sömn inatt: 6.
Sov du ensam: Ja :(
Brukar du komma i tid: Sålänge jag inte försover mig eller tunnelbanan inte funkar så ja.
När mår du bra: När jag är med vännerna :). Och när jag får vara mig själv utan att någon klankar ner.
När blev du fotad senast: Några veckor sen om man inte räknar att jag fotade mig själv.
Hur känner du dig nu: Seg, blöt (har just duschat)
Vanligaste färg på dina kläder: blått, svart, vitt.
Vad tycker du om fötter: Uäh!!
Vad saknar du: Mina söta små vänner!!
Favorit dryck på morgonen: Vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: Helt olika.
Är du blyg? JA!
Sysslar du med någon idrott: Har gått på handboll och gymnastik när jag var mindre och dansade från jag var 9-17.. just nu har jag inte råd med danskort :(.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jadu.. bra fråga.
Är du nöjd med ditt liv: Nej.
Vad är det värsta du vet? Orättvisor i olika former (okej kanske inte att någon fick sista kanelbullen men.. ja).
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Vill inte veta!
Vad längtar du till? Studenten!:).
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har helt underbara vänner <3
Vad är det finaste du fått? Min gitarr som jag vann.
Om fem månader: Har jag förhoppningsvis jobb.
Om ett år?: Pratat om att plugga på college i USA med Carro, får väl se vad som sker ;).
Du samlar på: Minnen, skivor, filmer, böcker.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Victoria, Carro.
Har du strumpor på dig nu: Nej, barfota.
Är det okej att gråta: Jag gråter jämt! Och ja det är okej för en kille att gråta!
När grät du senast: I fredags.
Bär du glasögon eller linser: Inget, hade glasögon 3an-5an.
Har du piercing: Nix.
Vill du gifta dig: Nej! Såvida jag inte träffar någon jag är säker på.
Vill du ha barn: Nej! Jag kan knappt ta hand om mig själv!
Är du bra på att laga mat: Eh.. inte lika bra som folk tror, hahaha.
Är du flygrädd:
Ja. Har flygit rätt mycket men är fortfarande livrädd varje gång.
Hur vig är du: Jag kan faktiskt få in tån i munnen om jag skulle vilja (?).. haha.
Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry's Cookie Dough är kärlek! (A).
Tror du på ett liv efter döden: Vi får väl se!
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Vilken ögonfärg har du: Ljusblåa.
Röker du: Nej. Har aldrig rökt en enda cigarett.
Hur ofta tränar/motionerar du:
HAHAHAHA! Typ aldrig :/. Måste börja i sommar/höst.
Vad är det viktigaste i livet?: Att vara lycklig och att vara sig själv.

Hej!


Chad Michael Murray, Hilarie Burton, Bethany Joy Galeotti, Sophia Bush och James Lafferty.

/Anna.


Kommentarer
Postat av: Emily

hehe, jag kopierar listan. tack! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback