Right now he's probably buying her some fruity little drink 'cause she can't shoot whiskey

(Carrie Underwood- Before he cheats; http://www.youtube.com/watch?v=kbUAOAPby_U ).

Så jävla härlig låt, plus att Carrie sjunger skitbra.

Idag har jag bara chillat och lyssnat på musik. När jag var nästan klar med sminkningen så ringde mamma och var på väg för att hämta upp mig. Vet egentligen inte varför hon bestämde sig för att köra och hämta mig när jag likaväl kunde tagit tunnelbanan, men man ska inte klaga. Haha. Mormor och morfar kom dit också och vi åt middag.

Nu sitter jag bara här och ser Gossip Girl. Igen. Men det är en bra serie.

Snart har 17 Again premiär. Hurra!


Matthew Perry, Zac Efron och Michelle Trachtenberg= huvudanledningarna till att se 17 Again.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback