Quiet inside my mind

(John Mayer- Quiet; http://www.youtube.com/watch?v=HXDt_YixKDA ).

Just nu lyssnar jag dock på The Cure's Lullaby, som innehåller min favoritrad "I realize with fright, that the spiderman is having me for dinner tonight!". Hahaha. Älskar Robert Smith (The Cure's sångare) och hans texter.

Idag har jag varit vuxen och varit på ICA och ÖB och handlat. ÖB har billigt schampoo och balsam, vilket är väldigt bra. Varför betala typ 30 spänn för Herbal Essences när man kan få det för 17 spänn på ÖB? Bor man ensam så är varje sparad krona värd något. Köpte även ny deo och någon Body Shop-kopia på body butter. Inte lika bra, men passar bättre för min ekonomi.

Köpte även Twilight som kom ut idag på dvd, limited edition. Härligt bonusmaterial vilket jag älskar. Extended scenes, deleted scenes. Och lite smått och gott. Alltså en anledning att dregla mer över Robert Pattinson. Mer än vanligt..

Nu ska jag kolla på Grey's Anatomy snart.


Twilight.. och en till bild på Robert Pattinson.. bara för att!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback