Pretty girls make graves

(The Smiths- Pretty girls make graves; http://www.youtube.com/watch?v=8D6ZgSWtJrI ).

Hejsan.

Idag kände jag mig nere så orkade inte med praktiken. Ringde inte heller, vilket de vill att man ska göra. Så senare ringde Anders, som jobbar i min skola, och frågade varför jag inte ringt dem. Plus att jag nu missat "för många" dagar av praktiken (max åtta.. men jag har fan mått dåligt de dagar jag varit borta?!?) så nu är det i fara. Yey!

Men jag ska till skolan imorgon. Först för att jag har engelska. Men också för att prata med Anders, och kanske rektorn. Ska se om jag ska skippa praktiken överhuvudtaget och gå ut med ofullständigt betyg i APU eller om jag ska ta igen den i sommar/höst. Med tanke på att jag inte alls vill jobba med restaurang så skulle det vara jävligt skönt att ta förstnämnda alternativ. Men jag är inte heller så sugen på att gå ut med ofullständigt betyg. Får se imorgon hur vi löser det hela.

Kanske låter så jävla dumt att jag låtit det bli så här men.. ja.. jag vettfan hur jag ska förklara det. Jag har ingen lust. Alls. Kalla mig lat om ni vill, ni vet inte hur jag känner vissa dagar för att gå och jobba med något jag inte vill göra med mitt liv.

Varför valde jag ens denna linje?!? Just det.. för att få ett jobb. Och det kommer man ju säkert att få nu när det är som det är med ekonomikriser till höger och vänster.

Nu ska jag gå och vara deppig. Och kanske städa. Får trots allt besök av pappa imorgon kväll.


Någon av mina favoritserier kanske muntrar upp mig?

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback