Metamorphosis, whatever this is

(Hilary Duff- Metamorphosis; http://www.youtube.com/watch?v=fbsrTUYDRj8 ).

Ska blogga en snabbis innan sängen väntar.

Idag var det praktiken igen, för första gången på mer än en vecka eftersom det har varit påsk. Idag fick jag göra olika dressingar och lite så. Kul att prova på olika avdelningar.

Kom hem och gick, tyvärr, och la mig och sov. Jag kunde inte sova något vidare natten till idag. Får bara hoppas att jag lyckas sova i natt. Ska läsa lite först och sen får vi se, håller tummarna för mig själv.

Sen har jag kollat på Ugly Betty samt dubbelavsnittet av Desperate Housewives. Underbart.

Nej. Ska dra. Hej!


Michael Urie, America Ferrera, Nicolette Sheridan, Teri Hatcher, Marcia Cross, Felicity Huffman och Eva Longoria.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback