Little girls from Sweden dreams of silver screen quotations

(Red Hot Chili Peppers- Californication; http://www.youtube.com/watch?v=_nCCP6eTkyQ ).

Älskar den låten. Älskar Red Hot Chili Peppers. De gör alltid bra och speciella videor också. Som videon till just Californication, som utspelar sig som ett tvspel.

Sitter och kollar på Gossip Girl för tillfället. Var lite smått sugen på att dra ut men ja, påsk som det är så är många bortresta eller dylikt. Men jag har ju mina dvder att umgås med. Jag trivs lika bra framför tvn som med att vara ute och ränna runt. Kanske låter skumt, men så är det.

Idag gick jag runt i det underbara vädret i kort kjol, tights, ballerinaskor, tshirt och en tunn kofta. Våren är här och Anna stormtrivs!! Med min Ipod Edward som sällskap var det en glad Anna som promenerade runt.

Nu ska jag sluta. Jag pratar om mig själv i tredje person, haha.


Matthew Settle, Ed Westwick, Chace Crawford och Penn Badgley.

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback