Kill me in a recordshop

(Boys Like Girls- Kill me in a recordshop; http://www.youtube.com/watch?v=sCsNfDASEGY ).

Haha, helt ball titel på en låt! Längtar tills deras nya album, Heavy heart, kommer. Kan det inte komma typ nu? Har ju trots allt väntat på nytt material ett bra tag nu. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ju..

Jahaja. Har tagit ett litet avbrott från Buffy för att sätta mig här vid datorn och kolla lite saker. Samt, duh, blogga. Lite smått irriterad att Desperate Housewives är inställt ikväll på grund av hockeyn. Varför kan inte någon annan kanal visa hockey. Den enda tvkanal som jag faktiskt tittar på, och så blir mina favoriter inställda. Morr. För ja, de tvserier jag följer som fortfarande görs går nästan alla på Kanal 5. CSI Las Vegas, Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Ugly Betty, One Tree Hill och Gossip Girl, det vill säga. Det är bara Heroes som går på en annan kanal, och det går inte ens för tillfället (tycker det kan komma tillbaka nu? Milo Ventimiglia-abstinens ju.. även om jag har Gilmore Girls och första säsongen Heroes, men ändå..).

Sitter och kollar IMDB också, filmnörd som jag är. Hoppas typ Kanal 5 köper in nyversionen av Melrose Place. Var aldrig något fan av första versionen (no offence till Alyssa Milano och Marcia Cross!) men denna vill jag i alla fall kolla in. Ashlee Simpson-Wentz har nämligen en av huvudrollerna, och så får man Michael Rady från Sisterhood of the travelling pants som ögongodis, bland annat.

Äh. Återkommer inom kort! Hej!


Milo Ventimiglia (vet att det blir mycket Milo.. men han är ju så jävla snygg, haha!)

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback