Just trust the voice within

(Christina Aguilera- The Voice within; http://www.youtube.com/watch?v=NWixUIMTjYc ).

Gammal favoritlåt.

Tjao.

Somnade sent inatt så var nära att försova mig. Hann alltså inte duscha som jag hade tänkt. Men men. Drog till skolan och skrev engelskaprovet, det som jag fick tre poäng från g på. Den här gången, eftersom jag hittade alla papper igår, hade jag pluggat så får jag inte g nu så vet jag inte vad jag gör.

Efter det, eftersom jag har hoppat av praktiken (jag kände verkligen "uääääh!!" för den) och Carro började sent, så satte vi oss i kafeterian och käkade frukost. Vi fick sällskap av Maria, Robin, Joel, Natta, Camilla och Ian också.

Vi gick sen till Globen Centrum. Det är rätt dött där, de har inte ens en Gina Tricot. De har dock Carlings så vi spanade snygga bandtröjor. Såg bl.a med Blondie och Sex Pistols som jag ville ha. David Bowie-tröjan som jag sett fanns inte kvar. När fan ska jag hitta en snygg tröja med Robbie Williams, The Beatles, Arctic Monkeys, The Strokes och Ashlee Simpson?

Nu sitter jag bara och degar. Var och köpte balsam nyss så ska nog hoppa in och duscha.


Har köpt balskor, studentklänning och studentskor nu, hurra! Bara en handväska kvar, sen är jag klar (nödrim?).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback