It's a beautiful lie, it's a perfect denial

(30 Seconds To Mars- A beatiful lie; http://www.youtube.com/watch?v=_EcX4OtLWVs ).

Älskar låten. Älskar bandet. Älskar Jared Leto (både som skådespelare i t.ex fantastiska Girl Interrupted, Requiem for a dream och Chapter 27) och musiker.

Idag har jag åter igen varit hemma hos mamma. Denna gång var även mina bröder Jonatan och Alex där, samt Alex flickvän Diana och lilla treåriga Mercedes. Har inte träffat de sistnämnda på flera månader så det var trevligt. Jonatan sa att jag var brun när jag kom också, tyvärr kan jag inte säga att jag legat och lapat sol, det är snarare mitt bodyshimmer som jag använder emellanåt. Men det såg ju tydligen äkta ut. Sånna där saker kan ju bli helt fel.

Så när jag kom hem satte jag mig och såg CSI Las Vegas, sista avsnittet där Grissom var med (eller ja vem vet, han kanske dyker upp i något framtida avsnitt?). Tråkigt men mina favoriter är ändå Nick och Greg.

Ska kolla Myspace, Twitter och Facebook snabbt nu, sen ska jag sova. Praktik imorgon igen.


Eric Szmanda och George Eads från CSI: Las Vegas.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback