Going through the motions

(Sarah Michelle Gellar- Going through the motions; http://www.youtube.com/watch?v=oTTHOFNJZEo&feature=related ).

Idag har varit en väldigt härlig aprildag hittills, tycker jag i alla fall. Har ett träd precis utanför fönstret och jag märkte att det var knoppar på det idag, hurra! Åh så mycket gladare jag blir av bra väder. Oftast i alla fall.

Satt igår ett tag och lyssnade igenom gamla brända skivor som jag inte hade märkt på något sätt. Hur kul som helst. Men seriöst, vissa av låtarna som jag hade lagt in, hahaha. Men ändå skitkul att lyssna på! Och det finns faktiskt en del bra låtar på dom skivorna också.

Under denna lilla lyssning ringde Carro:

Carro: Vad gör du?
Anna: Jag kollar igenom gamla brända skivor, hur roligt som helst.
Carro: Huh?!?
Anna: Lyssnar igenom gamla brända skivor?
Carro: Jaha.. trodde du sa att du kollade på brända potatisar..

HAHAHA! Årets?

Senare drog jag till Harry B James och drack öl och hade trevligt med Carro, Kate, Petter och Natta. Den söta djn var där. Han spelade Mötley Crues Girls girls girls (sorry att jag är kliché, jag gillar annat med dem också!) för mig direkt efter att jag önskat den. Brukar ta ett tag innan man får sin låt eftersom massor önskar och igår var det fullt. Men han kanske gillar mig eller nått? Jag vet inte, haha.

Äh. Ska dra, vi hörs gott folk!


En annan kväll på Harry B James, jag och Carro.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback