Forgive me if I start stutter, from all the clutter in my head

(Teddy Geiger- Confidence (For you I will); http://www.youtube.com/watch?v=OMrxj6iiO28 ).

Hade egentligen tänkt ta videon men den ville inte dyka upp när jag sökte. Han är bra live, men videon är så himla söt. Jaja. Haha.

Igår tog jag det bara lugnt. Tog en lång och varm dusch. Så härligt med nyrakade ben. Det jobbiga när man vill hålla dem rakade är typ att man måste göra det ofta, med tanke på hur fort det kommer stubb. Eh.. ja.. intresseklubben antecknar, inte.

Idag tog jag på mig min färggladaste klarblåa kortkorta tröjklänning och gick runt i Sthlm en sväng. Ni kanske märker det på tidigare inlägg, men jag älskar att våren är här! Nu kommer min fantasi igång. På hösten/vintern använder jag bara jeans, tshirt och munkjacka. Men nu ska jag börja använda mina roligare kläder.

Eh.. ja. Mycket mer har jag inte. Lyssnar på No Doubt, Just a girl för tillfället.

Förresten, såg ju Gossip Girl igår, och Serena sa något som träffade mig:

"How am I supposed to accept myself if my own mother won't accept me?".

Hej sålänge!


Blake Lively och Teddy Geiger.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback