Everytime I try to fly, I fall without my wings

(Britney Spears- Everytime; http://www.youtube.com/watch?v=pB7SlBHRWt8 ).

Tjohej.

Bestämde mig för att skriva, om vad vet jag inte riktigt. Haha.

De senaste dagarna har vädret varit helt fantastiskt. Jag blir som många andra väldigt positiv när jag ser att det är soligt ute. Idag var det dock mulet.

Och imorgon är det den torraste dagen tillsammans med juldagen, nämligen långfredagen. Sverige anser sig vara ett icke-religiöst land och ändå har vi kvar sådana här dagar? Det är skitroligt med en dag när ingenting är öppet, hrm. Fast det verkar som en del uteställen har öppet. Så får väl ligga lågt på dagen och sen gå ut på kvällen? Eller något.

Nej, nu bestämde sig min dator för att det var tid för uppdatering. Varför ska den jämt göra det när jag sitter vid den?!? Det krävs ju inte internetuppkoppling för det ;S. Så jag ska nog dra. Datorn segas ner totalt, och jag har inte tålamod för att det ska ta jättelång tid att komma in på en sida.


Johnny Depp, snygg som alltid.

/Anna.

Kommentarer
Postat av: vicky

långfredag är så jäkla tråkigt..men köpcentrerna här har öppet =) jaa vädret är underbart =D=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback