Coming for you

(Jojo- Coming for you; http://www.youtube.com/watch?v=oP3QXEvFmXU ).

Tjoho.

idag är en bra dag för att det är fredag och jag har fått pengar, äntligen!!! Det är också sol, jag har lämnat in en svenskauppgift så jag får VG i svenska och jag ser många snygga killar hela tiden (jag vet inte vad det är men på våren och sommaren ser jag många fler än vintern och hösten, bor de under en sten de perioderna eller?). Hahahaha. Det skadar ju inte att titta, eller hur?

Träffade också Emma påväg från skolan. Trevlans.

Ikväll kommer pappa hem hit, tror jag i alla fall. Vi har bokat om några gånger. Annars får jag väl se om det blir utgång.


Kollar på Gilmore Girls, första avsnitten. Så det blir Chad Michael Murray och Alexis Bledel på bild idag.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback